Zwroty

Dobra Obsługa klienta leży w naszej gestii. Oferujemy dogodne warunki zwrotu, aby zapewnić naszym klientom komfort zakupów.

Zakupione artykuły można zwrócić w ciagu 30 dni od zakupu bez podania przyczyny. Po upływie 30 dni nie ma mozliwości zwrotu, ani wymiany zakupionego towaru. Aby móc zwrócić towar, produkt musi być w nienaruszonym stanie, ze wszystkimi metkami oraz w oryginalnym opakowaniu.

Podanie przyczyny zwrotu jest opcjonalne, natomiast jeżeli zakupiony towar posiada wady fabryczne zalecane jest zawarcie tej informacji w formularzu zwrotu/ e-mailu.

 

Dokonać zwrotu można na 2 sposoby:

  1. Wystarczy wypełnić formularz zwrotu podając swoje imię i nazwisko, numer zamówienia* (obowiązkowe), przyczynę zwrotu (opcjonalne)

Formularz zwrotu link: Kliknij tutaj

      2. Napisz do nas email na adres return@cena33.com i wpisz w treści wiadomości numer zamówienia oraz przyczynę zwrotu produktu

 

Informacje o Numerze zamówienia:

Swój numer zamówienia możesz znaleźć:

  1. na liście swoich zamówień logując się do swojego konta na Naszej stronie
  2. w wiadomości e-mail, będącej potwierdzeniem Twoich zakupów, która generowana jest automatycznie i wysyłana na podany adres po złożeniu zamówienia

 

Uwaga! Koszty związane ze zwrotem towaru pokrywa nasza firma tylko wtedy, kiedy zakupiony towar posiadał wady fabryczne lub inne wynikające z naszej winy. W każdej innej sytuacji koszty zwrotu pokrywa Klient.

Zwroty

 

Po odebraniu zwróconej paczki i jej sprawdzaniu. wyślemy Ci e-mail, z powiadomieniem, że otrzymaliśmy Twój zwrócony towar. Będziemy również informować o zatwierdzeniu lub odrzuceniu Twojego zwrotu.

Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, procesujemy go, a środki pieniężne zostaną automatycznie zwrócone na Twoje konto , w ciągu kilku dni.

Uwaga! Informujemy, że koszty przesyłki nie podlegają zwrotowi. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy towar który wysyłamy ma uszkodzenia fabryczne – wówczas zwracamy koszt wysyłki.

 

Opóźnione zwroty

Jeżeli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy na konto:

  1. Sprawdź ponowie historię operacji na Twoim koncie
  2. Skontaktuj się ze swoim Bankiem w tej sprawie
  3. Jeśli nadal pieniądze nie pojawiły się na Twoim koncie, skontaktuj się z nami drogą mailową: return@cena33.com

 

Wymiana

Jeśli produkty, które zakupiłeś, posiadają wady fabrycznie, bez problemu dokonamy ich wymiany na nasz koszt. Jeśli chcesz wymienić produkt na inny, napisz do nas wiadomość w tej sprawie, w treści wpisując numer artykułu na który chcesz dokonać wymiany.

Jeśli chcesz wymienić zakupiony towar  napisz do nas na adres e-mail: return@cena33.com

 

Adres wysyłki

Aby zwrócić lub wymienić towar należy wysłać produkt  pocztą produkt na adres:

Cena33 Sp. z o. o.

Al. Jana Pawła II 80/73, 00-175 Warszawa

Ty ponosisz koszt zwrotu przesyłki. Koszty przesyłki nie podlegają zwrotowi.

Jeśli otrzymasz zwrot kosztów wysyłki zwrotnej zostanie odjęta od zwrotu.

Jeśli produkt jest uszkodzony lub wadliwy, koszt wysyłki będzie po naszej stronie. Zwracamy Ci 100% zamówienia.

Czas dostarczenia towaru może się zmienić w zależności od Twojego miejsca zamieszkania.